Uteritt med SP


Igår höll Jenny Nightforest även kallad Ost i en uteritt för SP. Vi samlades vid Barneys silo. Jenny som aldrig hade hållt i event i SP verkade lite chockad över hur många som kom, närvaron landade på 18 personer och samtidigt loggade folk in och ville komma så det fylldes på. 

Det verkade inte heller vara ost's dag och hon hade massor av strul, men trots det så red vi iväg och alla var glada. Vi fick även äran av ost att sjunga och jag haffade direkt. Eric Saade's låt Manboy fick äran att höras igen efter 4 år (OMFG REDAN 4 ÅR?!). 

Världens snyggaste SP ring right up here. Den blev så vacker så jag var tvungen att fota den!

Hästarna fick springa av sig lite eftersom att de var riktigt pigga och även som magneter och drog sig till varandra och var i klumpar. jag tror att WR's klumpar följde med sig till SP. 
Sedan olyckligtvis så skadade sig min klumphäst, men ost tog sin magi och healade honom! :D

Jag tyckte att aktiviteten blev JÄTTELYCKAD trots ost problem - och jag tycker verkligen hon ska ha flera aktiviteter. Tycker även att medlemmarna skötte sig gudomligt bra och all tack till de! :D

Jag, Melissa, Emmy, Lova, Alma och Jen drog efteråt till VDS vattenfall där vi badade med våra hästar. Skojsigt ♥
Tack underbara SP för igår ♥

Gillar ni att läsa om SP eller blir det för mycket? :D

Postat av: Jenny Osten Nightforest

~My magic is awesome~
Puh, kul att ni tyckte om det c; <3

Svar:
Amanda ~

2014-03-28 @ 12:31:42
Din bloggadress: http://jennyandsilvertear.blogspot.se
Postat av: Alejandra Graygarden

Haha! 😂 Bäst asså 😄

2014-03-28 @ 12:37:46
Postat av: Tilde Darkstorm

jaa jag gillar det<3

2014-03-28 @ 13:48:38
Postat av: Hanna skydaughter

Blir lite irriterad för din blogg vill inte komma ihåg mitt namn!!! Tycker att det är 👍kul att kolla vad du skriver om sp

2014-03-28 @ 14:31:21
Postat av: Ida...

När ska du svara på min fråga?

Svar: fråga? ;o
Amanda ~

2014-03-28 @ 15:50:56
Din bloggadress: http://horseheart.bloggo.nu
Postat av: Saga

Superkul att du skriver om SP vill gärna höra mera! :)

2014-03-28 @ 22:14:13
Postat av: Tilda Moonnight

Jätte kul att du skriver om SP!

2014-04-01 @ 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0