Veckans Insändare - Rebecca Longside

Denna åsikten är inskickad av Rebecca Longside som bloggar på Starstablepownies.blogg.se. Jag tycker det är ett viktigt ämne att ta upp.

Har ni tänkt på en sak? Att Starstable teamet är väldigt dåliga på att ge ut info på sin hemsida, utan att de istället ger ut info på sociala medier. Som de flesta märkt kretsar det kring Facebook. Där kommer eventuella nedstängningar, (om en uppdatering blivit försenad etc.) tävlingar osv. Visst är facebook stort och många människor har det. Men, jag läste en gång på Esmeralda Silverforce blogg som skrev om detta. Hon hade länkat Maria Moondaughter som hade gjort en undersökning. Ca 1.5 miljoner spelar Starstable och ca 1.4 miljoner får reda på infon som Starstable lägger ut på sin Facebook. Förstår ni vad många som inte har en endaste aning om viss info? Dock måste vi tacka alla tappra Starstable spelare som bloggar och ger ut all info de ser på Facebook på sina bloggar. Tack till er! 
Facebook har ju en åldersgräns på 13 år. Starstable har många yngre spelare och även spelare som inte har Facebook och andra sociala medier. Starstable har en hemsida. Det är på hemsidan folk tittar, jag är en av dem. Jag har inte Facebook som många andra. Tar vi ett exempel på info som inte många har sett väljer jag en tävling som jag märkte via en blogg och resultaten kom på Starstables hemsida. Det var en tävling där man kunde vinna starcoins och lifetime starrider. 
Såhär stod det på SSO's hemsida:

"Hejsan!

Under Göteborg Horse Show hade Star Stable en Instagramtävling där vi lottade ut Star Coins och Lifetime-medlemskap och nu kan vi äntligen presentera vinnarna!

Signe Westwater - Vinnare av ett Lifetime-medlemskap. Grattis!

Annie Bluestar - Vinnare av 500 Star Coins. Grattis!

Holly Eveningbridge - Vinnare av 500 Star Coins. Grattis!

Jasmine Starnose - Vinnare av 200 Star Coins. Grattis!

Amanda Lightfield - Vinnare av 200 Star Coins. Grattis!

Värdekoder med priser kommer skickas till alla vinnare via mail!

Tack till alla som var med i tävlingen och tack till alla som kom och sa hej till oss!

Vänliga hälsningar, 
Star Stable-gänget"

Väänta lite nu. En tävling? Jag har inte sett denna FAST jag har Instagram. Endast resultaten kom upp på deras hemsida. Tänk så många som inte fick ens en chans att vara med. Jag har inget ont mot de som vann, grattis! :D

Wake up Starstable teamet, ni har en hemsida för en sak!

Hälsningar Rebecca Longside


Fick in flera underbara bidrag denna veckan och jag kommer självklart behålla o kolla igenom bidragen tills nästa vecka! :D

Glöm inte att anmäla dig till nästa veckas veckans insändare, läs HÄR hur du gör!

Postat av: Hanna skydaughter

Bra skrivet 👍

2014-03-28 @ 14:27:25
Postat av: Anna Westbaker

Jag är ochså en av dom som inte har Facebook, är 11 år så får inte. Jag blev också 'Va! En Instagram-tävling' jag har instagram, men precis som Rebecca hade inte jag en aning om tävlingen. Det är något jag skulle vilja att jag och för den delen alla andra som inte visste ordet av att det skulle vara en tävling. Dom borde tänka på att alla sin spelare inte är över 13 och kan ha Facebook.
Men bra skrivet!

2014-03-28 @ 15:20:16
Din bloggadress: http://annawsso.blogg.se
Postat av: Rebecca longside

Tack! :D vad glad jag blir!

2014-03-28 @ 21:43:36
Din bloggadress: http://Starstablepownies.blogg.se
Postat av: Annie Bluestar ♥

Jag visste inte att det var en tävling, lite elakt av de att inte berätta något.

2014-03-29 @ 19:54:40
Din bloggadress: http://anniebluestar.blogg.se
Postat av: Natalie Whaleborn

Har du kvar dom från förra veckan??
Så slipper jag skicka igen

2014-03-30 @ 09:23:22
Postat av: JAZZY

Har ni tänkt på att man kan besöka ssos Facebook utan att ha Facebook ? -.-'

2015-02-06 @ 07:33:59
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0