Veckans Insändare



Eftersom att min förra "veckans.." tävling inte riktigt funkade för mig så inför jag nu en ny chans för er att få synas på baraamandas.se. Detta går ut på att ni 24/7 kommer att kunna skicka in ett mail till mig (läs längre ner). Sedan så kommer jag personligen välja den jag tycker mest om och publicera det här på bloggen, har du en blogg får du självklart en länk.

Förslag på saker man kan skicka in:
• Läskiga/roliga saker man varit med om på SSO
• Redigerad bild med text till
• En liten påhittad historia
• Tips till alla spelare

Allt är godkänt. Detta är inte riktigt en tävling utan bara en rolig grej åt er som läser. 

Jag kommer publicera den jag gillar mest här varje fredag. Ni kan börja skicka in direkt, ni får högst skicka in 2 bidrag per vecka. 

Skriv hela ditt namn i brevet och även blogg om du har det och skicka det till [email protected].

Hoppas ni gillar det, ska bli riktigt kul att få läsa allt ni skickar in!

Postat av: J Flowerbell

Ska man skriva sitt sso namn eller riktiga namn?

Svar: sso :)
Amanda ~

2014-03-16 @ 15:58:31
Postat av: Natalie Turtlewater

Amanda har du tittat på mitt bidrag :) Skulle bara vilja veta // Natalie Turtlewater

Svar: ja kollar på allt jag får in :)
Amanda ~

2014-03-19 @ 16:44:09
Din bloggadress: http://starstableNatalie.bloggo.nu
Postat av: Natalie. Whaleborn

Har du tittat på mitt??Ibland kommer inte mina mejl fram!
Natalie Turtlewater:
Min blogg hete så som din i innan

2014-03-22 @ 16:07:29
Din bloggadress: http://jorviknata.bloggo.nu
Postat av: Elsa Snowson

Hej!
Jag skulle bli glad om du kollar min blogg☺️

2014-04-14 @ 18:18:13
Din bloggadress: http://elsasnowson.blogg.se
Postat av: Maya

Hejj!! Skulle Vilja skypa nån gång?

2014-05-01 @ 17:45:34
Postat av: Maya

Hejj!! Skulle Vilja skypa nån gång?

2014-05-01 @ 17:45:36
Postat av: Nadia Silverland

Men vad är den emajl då? :)

2014-05-24 @ 12:40:28
Din bloggadress: http://ssonadia.blogg.se
Postat av: Pamela gladeberg

Hej jag heter Pamela gladeberg och jag vill gärna vara med på din blogg


/Pamela gladeberg

2014-05-28 @ 15:36:45
Din bloggadress: http://Pamelagladeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0