Wilmas outfit #Thesims3

Hur bra passar inte denna outfiten på wilma? helt underbar! :)
Wilma är väldigt intresserad av kläder, hår och smink. Och älskar även att agera som modell. Så i framtiden kommer det nog komma mycket modellbilder på henne. 

Fick en fråga vartifrån hennes hår är och det finns att ladda ner HÄR

Postat av: Kailey Moonborn

Uuuh man spenderar nog mer tid i sims på att ladda ner mods än vad man gör att spela hahah!

Svar: Mods o kläder o allt vad de är *-*
Amanda ~

2014-03-26 @ 00:15:14
Din bloggadress: http://moonborn.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte du länka sidorna du får alla kläder ifrån *.*

Svar: de är så många olika och även sidor jag inte minns haha ! :)
Amanda ~

2014-03-26 @ 07:44:41
Postat av: Jasmine snowstone =D

oj vad ljus hy hon hade =D Aloha förresten! =)
(menar inget illa med att hon har ljus hy XD)

=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 8DDDDDDDDD

2014-03-26 @ 07:45:33
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Jessica Ohlsson

Jätte snygg <3
Kan inte du fota katten lite också, sssnnnääälllaaa

2014-03-26 @ 08:15:15
Postat av: Simsing - EN BLOGG OM THE SIMS 3

Fin! :D I vilken stad bor hon i?

Svar: Isla Paradiso! :D
Amanda ~

2014-03-26 @ 15:22:10
Din bloggadress: http://simsing.blogg.se/
Postat av: jennnnifer snowstar

Man måste ju va vip för att ladda ner det håret D:
Kan du några andra bra sidor som inte kostar? ^.^

Svar: nej de måste man inte, klicka på download sedan Proceed to download :)
Amanda ~

2014-03-26 @ 15:44:02
Din bloggadress: http://lifeatjorvik.blogg.se
Postat av: Anonym

Men asså, några sidor du kommer ihåg då? Får nästan abstinens

Svar: min favorit är ju http://www.thesimsresource.com/
Amanda ~

2014-03-26 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0