Vad kommer hända med baraamandas.se

Hejsan på er, hoppas ni har haft en bra helg och även en bra måndag. 

Idag har jag funderat lite kring detta med sims - jag ÄLSKAR att skriva om det. Har därför bestämt mig för att detta ska vara en SSO och SIMS blogg för stunden. Min sims lust kan försvinna närsom och därav så säger jag för stunden.

Just nu har jag INGET att skriva om sso, alltså absolut ingenting. Så det känns nästan som att bloggen skulle varit nära en nedläggning utan sims. Så nu vet ni det iallafall.

Om du absolut inte vill läsa om sims så tackar jag dig för din tid som trogen läsare - det har varit kul!
Friendship is magic ♥

Postat av: Emla

JAAAAAAA! MEEEERA SIIIIMS! :D

2014-05-05 @ 14:30:49
Postat av: Michelle

Yes! Sims!

2014-05-05 @ 14:41:38
Postat av: Tyra lindblom

JAA SIMS!! xD
om du kan/ vill kan du göra ett inlägg på hur du gör så hästarna kan va på andra tomter? :)

2014-05-05 @ 14:56:51
Postat av: Emma

YIHO SIMS! :D

2014-05-05 @ 14:58:11
Postat av: Anonym

YEEEAAA the sims där är såå bra på att skriva om the sims 3!!

2014-05-05 @ 15:16:04
Postat av: Valentina

Jag läser gääärna om sims! Tycker du skriver så grymt bra om det oxå!! Fortsätt sååå :D

2014-05-05 @ 16:29:31
Din bloggadress: http://valentinaponyfield.devote.se
Postat av: lOvA

Byeeeee det har varit kul o läsa din blogg ♥

2014-05-05 @ 16:31:18
Postat av: Stephanie Snowhall

Jag älskar att läsa om SIMS (Iaf när du gör det), känner själv att det inte finns så mycket att skriva om Starstable.. Tyvärr

Svar: åh tack :D
Amanda ~

2014-05-05 @ 17:14:08
Din bloggadress: http://www.starstableplanet.blogg.se
Postat av: Sitter och bajsar

Hola 8D Jag spelar även starstable men nu har jag tröttnat på det så sjukt mycke ;_; Tycker du ska blogga om sims, gården osv. Det är kul med lite förväxling då starstable just nu går ut på högt ryckte, hög level, en stor blogg, stor klubb, många hästar, full garderob och tjat i global. DEssutom har det kommit för mycket småungar till starstable med stavfel, särskrivningar osv. FUCK OFF säger jag bara. Men nog om det, bra Manda att vi får variation :)

2014-05-05 @ 19:19:03
Din bloggadress: http://mittlivisims.blogg.se
Postat av: Alina Bravedawn

Synd men bye för min stund här på bloggen kanske kollar förbi någon gång sen

2014-05-06 @ 14:57:20
Din bloggadress: http://alistarstable.blogg.se
Postat av: Hakunamatata

*går in på starstable* *ser en skylt där det står: * Du får inte spela starstable för du stavar fel och har särskrivningar. *sidan stängs ner* *går in på starstable igen* DU ÄR BLOCKAD FRÅN STARSTABLE FUCKOFF!!

2014-05-06 @ 20:42:35
Postat av: Sitter och bajsar

Jag menade inte DIG. Jag menade bara dom andra som typ skriver: ''Hej tova vad gjör du. vill du vara på rid tur med mig.'' Du skriver ju inte så, men du borde iaf tänka dig för innan du skriver så till MIG!

2014-05-07 @ 06:27:07
Postat av: Hakunamatata

du borde också tänka dig för innan du skriver sånt, alla har rätt till att spela sso

2014-05-07 @ 10:52:34
Postat av: Ebba Youngland

Du som kallas:SITTER OCH BAJSAR!
Hakunamatata har rätt,hennes var rätt ditt fel du bara,hur kan du säga så,jag är 9 jag stavar fel ibland,men vad gör det?! :-(
Alla får spela sso!!

2014-05-11 @ 08:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0