DÅ vart det fredag - och frågestund

Då var det åter fredag vilket betyder PARTY på fort pintas disco. Det är oftast där man kan hitta mig dansandes på kvällarna. Jag älskar Discot, just för att man gör något istället för att stå helt stilla och samtidigt bara kan vara social med chatten, med klubben och med ER såklart!

Imorgon så kommer jag åka iväg och vara i göteborg hela dagen. Ska dit med min ena syster och hennes bebis samt pappa och hans nya flickvän. Dock så åker jag dit för att träffa Esther Lightwater så klockan 14:00 imorgon lämnar jag dem och träffar Esset på Liseberg - så himla nervöst och kul. Det kommer komma upp ett tidsinställt under dagen imorgon :)

Jag har ingen aning om vad jag ska blogga om så jag tänkte såhär - varför inte ha en FRÅGESTUND. Så ni har ikväll på er och imorgon att ställa frågor så ska jag försöka hinna med och svara på söndag! :D



OBS råkade markera 20 kommentarer som spam så dem försvann.. ehm men jag hann iallafall svara på dem!

Postat av: Anonym

chips/godis
skräckis/komedi
tv/film
hunger games/divergent
frieser/pony
dinodalen/skördebyggden
brunette/blondin
dressyr/hoppning
tacos/pizza

2014-11-29 @ 16:30:28
Postat av: Tilde Darkstorm

1) Kan du skapa en Amandalightfield yt kanal där du lägger upp redigeringar, SP aktiviteter, serier/filmer mm?
2) Jag vet att du har en gubbe på server 2, men vad heter den?
3) Kan du vara inne lite mer på server 2?
4) Kan du lägga upp redigerings videor?
5) kan du ha redigerings tutorials?


Japp, det var mina frågor😘❤️ Jag hoppas det inte blir för många😂

2014-11-29 @ 17:06:52
Postat av: Samantha pinkstone

Känner du Alicia starnight utanför spelet?

Hur många år är du?

2014-11-29 @ 17:57:29
Postat av: SÖREN

Hello 😎
Hur känner du för SP oc vad är så speciellt med klubben? :D

2014-11-29 @ 20:22:12
Postat av: Melinda Dragonstar

1 Varför valde du att inte vara med Kim?
2 Varför sålde du din friser? Vad hette den?
3 Vad heter du på serv 2 ?
4 vilken av dina hästar ångrar du att du köpte?
5 Vilket område vill DU att ska öppna ??

2014-11-29 @ 21:03:28
Postat av: Saga

Vilken är din favorit outfit just nu?
Vilken hästras i SSO gillar du mest?
Vilken hästras i SSO gillar du minst?

Vilken är din favorit låt?

2014-11-30 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0