Klubbuppdatering

Ditt alldeles egna Klubbhus!
Din ridklubb har nu fått äran att använda den största kammaren i Silverglades Rådhus för att använda som Klubbhus!

Det nya klubbhuset ser fantastiskt ut, eller hur?!

Roller och positioner!
Klubben har numera olika funktioner och roller för de främsta medlemmarna. De olika sätena vid huvudändan av bordet i den stora salen är reserverade för de medlemmar i klubben med en högre roll, så om det finns någon intressant posititon i klubben du gärna vill komma åt, så är det nu dags att arbeta dig uppåt!

Du kan alltid välja att sitta på en stol som har en lägre roll än den du redan har, men inte en stol som kräver en högre roll.

Ordning i salen!
Om du är ägare av en ridklubb så kan du kontrollera klubbens möten med unika emotes som är särskilt framtagna för att göra mötena bättre. Öppna mötet, be om tystnad i salen och ge dina klubbmedlemmar en klapp på axeln när de förtjänar det!

Denna särskilda plats och dess stolar kan endast användas av klubbägaren och klubbledaren.

Rid till Silvergladebyn och kolla in din klubbs nya tillhåll!

Planera veckorna!
Nu blir det extra tydligt vilka dagar din klubb håller i vissa aktiviteter tack vare den nya veckoplaneraren. Nu blir det även lättare att låta dina klubbmedlemmar få reda på när ni har viktiga möten! Öppna upp fönstret för din ridklubb för att se veckans planering!

Glöm inte bort att du måste vara medlem i en Ridklubb för att kunna komma in i klubbhuset…

KOMMENTAR: detta är så jävla underbart. Detta kommer underlätta så mycket och möten kommer vara ostörda <3





Postat av: Sofie Shyheart

En sak de missade bara, man borde kunna räcka upp handen som medlem istället för att behöva skriva ''!'', skulle underlätta en hel del och det skulle hjälpa mot att man inte hinner läsa i chatten t.ex på möten.

2014-11-12 @ 16:12:24
Postat av: Ebba Youngland

Är det bara jag som aldrig kan logga in efter en uppdatering?! Det är jättestörande! xc
Om nån har en förklaring varför,breva mig på sso tack! <3
Älskar dina inlägg Manda!
Spännande med klubbhus,jag är ju klubbledare! :D
Nån som är nyfiken på min och Ella Flowerbergs klubb,breva

2014-11-12 @ 17:23:59
Din bloggadress: http://rebeccabigtree.blogspot.se
Postat av: Maya Greenforest

Jag undrar om man på något sätt kan se vem som får sitta på vilken stol, alltså stallflicka, medlem och så :) Tacksam för svar

2014-11-13 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0