Lagg på Star Stable

Det senaste så har jag och många andra märkt att att Star Stable kan lagga mer än vad det gjort förut. Idag var verkligen en sådan dag. Det är tråkigt just när det sker under aktiviteter också. 

Chatten märktes lagga mer än vanligt, dock inte så illa som det kan vara ibland men det kunde ta kanske 30 sekunder innan det man skrev skickades. Det varierade mellan att lagga och att fungera felfritt. Något vi även också märkte buggade massor var loppen. Vi hade nämnligen trekamp med ponnys i Moorland. Där vi körde dem 3 olika loppen Galopp, Terräng och western. Första loppet "Bobcats Ridspår" fungerade felfritt. Men när vi skulle starta "Bobcats vildmarkslopp" så gick det inte. Vi kunde starta det men istället för vildmarksloppet så blev det ridspåret. det löste sig då de var någon som kunde starta det iallafall och vi tog oss igenom det. Pole bendingen då, den kunde min grupp inte starta alls. Antingen kunde dem inte klicka på skylten eller så blev det "bobcats ridspår". Så mitt lag fick tävla utan själva tävlingen.. humppfft. 

Väldigt tråkigt. Blivit mer lagg det senaste och jag vet inte vad det beror på - att servern är för full, att dinodalen är påväg, något som kommit och stört i en uppdatering? Jag har ingen aning men jag hoppas att det kan ta och fixas snart. 

Kan tillägga eftersom jag skrev om aktiviteten så vann jag western och galoppen - yey :D

Postat av: Jane Mysterysmith

Laggigt på server 2 med! Men det har lugnat ned sig nu. Men vad jag sätt så har det inte alls varit lika allvarligt som det var för er idag! Men som du säger, det kanske beror på servrarna. :o

2014-11-10 @ 21:38:29
Din bloggadress: http://janems.blogg.se
Postat av: Cassandra Southlabd

Har hört att om man försöker bugga, tex vildhästbugg så förstörs/laggar spelet. Men det kanske bara är rykten, inte vet jag.

2014-11-10 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0