Mycket pågång

Det senaste har det varit ganska mycket tankar som farit runt i mitt huvud. Det är en förändring som kommer ske i mitt SSO liv och den är ganska stor. Så jag har inte riktigt orkat med att lägga energi på något annat utan mest oroat mig pga detta, men det känns mycket bättre nu. Kan tyvärr inte berätta vad det är som händer men ni kommer få veta i slutet av veckan mest troligt. 

Jag vill tacka er för alla fina kommentarer ni lämnar här på bloggen och på min Instagram - ni har väl inte glömt att följa mig där? Heter Amandalightfield.  Ni är underbara. 

Nu laddar vi om lite och fokuserar på det roliga - Uppdateringen!
Uppdateringen var inte så stor - Halloween fortsätter, Nya mössor och nya skor. Även ett uppdrag. 

För att kunna göra det nya uppdraget så måste ni först göra det dagliga uppdraget "Trasiga lampor" hos säkerhetsvakten i FP. 

Uppdateringen var liten, men det var ändå fina nya saker som kom. Sedan är det stora grejer pågång så det är självklart att det kommer vara lite mindre uppdateringar innan dem stora kommer. Vi spelare borde vara glada och tacksamma för det vi får. 

Vi fick även en till sneak peak på Dinodalen - Vad har ni för förväntningar på Dinodalen?

Bild ifrån måndagens aktivitet ♥

Postat av: Ebba Youngland

Åh,jag tycker de ska bli superkul! <3
Men VARFÖR kan inte TINKRARNA tåla kylan? D;
Du som har vänner som är Game Masters,kan du fråga och lägga upp på bloggen? Snälla!!
:D
ÄLSKAR DIN BLOGG!!! <3

2014-11-05 @ 20:36:30
Din bloggadress: http://rebeccabigtree.blogspot.se
Postat av: Ebba Youngland

YEE,JAG VAR FÖRST!!!!! ;D xD

2014-11-05 @ 20:36:54
Din bloggadress: http://rebeccabigtree.blogspot.se
Postat av: Ebba ♥

mandah alli var ju inne på ditt konto igår, hoppas det inte är för vackert i stallet ;)

2014-11-05 @ 21:38:14
Postat av: Eline westlord

Skriv in Värdekoden starhat och få en diamant hatt !

2014-11-05 @ 22:47:19
Postat av: anonym

vadå vad ska förändras panda ska du sluta sso

Svar: nej jag ska inte sluta
Amanda ~

2014-11-06 @ 11:08:24
Postat av: Sam

Hahah vadå för förändring? Ska du bli gamemaster😂👌

Svar: haha nää
Amanda ~

2014-11-06 @ 14:01:13
Postat av: Anonym

Fylla 18 kanske?

2014-11-08 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0