Nu har Fiffi..

Nått level 14. Imorgon blir hon fulllevlad. Känns så otroligt skönt. Jag har levlat henne från början till slut helt själv (förutom typ 10 lopp igår högst) och det känns otroligt skönt. Jag har alltid haft levlare som hjälpt mig. Men men Fiffi har jag automatiskt bara dragit mig genom levlingen typ varje dag.

Men efter henne överlämnar jag jobbet till Elin som lovat att levla upp Brunte till level 14 - sedan får Svart nog köra dem sista hästarna och alla nya framtida hästar. 

Har du någon levlare eller levlar du själv?


Postat av: cassandra

jag brukar levla min kompis hästar för hon okar inte :)

2014-11-24 @ 17:58:28
Postat av: Anke Oldlund

Jag levlar själv :)
men den av mina hästar som är i högst level är i level tio men jag lägger inte heller tid på levling utan jag kör de banor jag tycker om och passar min häst :)

2014-11-24 @ 18:10:40
Din bloggadress: http://ankeoldlund.bloggo.nu
Postat av: Zelda Applebell

Jag hade levlare 3 stycken då fick jag upp 5 ponnis och några stora det var bra men nu ska jag försöka -själv :=)
:)))))))

2014-11-24 @ 19:11:54
Postat av: elin eagledotter

Jag har levlat alla mina helt själv och ska nog fortsätta göra det :)

2014-11-24 @ 19:25:53
Postat av: Ebba Youngland

Jag levlar själv,men jag kommer också alltid görs det!
Eftersom SSO teamet har sagt att man INTE får dela ut sin konto information till någon,bara kanske till sitt syskon!
Så jag tycker det är dumt,man får tycka vad man vill.
Så jag kommer aldrig göra det,men ni får självklart göra vad ni vill med erat konto....Bara det följer sso´s regler! :)

2014-11-24 @ 19:26:11
Postat av: Ylva

Levlar själv, men har kontaktat en levlare som ska levla lite;)

2014-11-24 @ 20:10:15
Postat av: Daisy "Dässy" Ponygarden

Jaa, undra vem som levlade den för någon dag sen :')
Levlar själv ahah

2014-11-24 @ 20:59:24
Postat av: Diana

Jag är levlare till en. Sen levlar jag mina hästar själv

2014-11-24 @ 21:35:53
Postat av: Elisabeth

Levlar själv men skulle vilja ha en levlare

2014-11-25 @ 13:34:12
Postat av: (Mad)

Levlar själv och levlar åt Angeiica (Körv-Harru) :)

2014-11-25 @ 14:59:49
Postat av: Layla Bunnyheart

Jag levlar själv men funderar på att be någon jag känner och litar på att göra det när jag är väldigt seg och när jag tänker levla så ändrar jag mig för jag tycker det är jobbigt.

2014-11-26 @ 13:00:35
Din bloggadress: http://laylabunnyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0