Ny design Finally

Äntligen en ny design här på bloggen, den andra var fin men den har vi haft så himla länge nu. Nu kör vi och inviger vintern. Vad tycker ni? :D


Postat av: Fiona Underland

Sug min tå, vad den här designen är snygg! :O

Svar: Åh tack ♥
Amanda ~

2014-11-09 @ 23:56:17
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Wirre Weris Drake

Den blev superfin ju! :D

Svar: Tack Weris ♥
Amanda ~

2014-11-10 @ 00:28:45
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Matilda Goldlee

Din nya designe (stav) är verkligen jätte fin :))

Svar: Tack! :D
Amanda ~

2014-11-10 @ 07:49:15
Din bloggadress: http://mattigoldlee.weebly.com
Postat av: Claire Masterknight

Men jag dör! Så fint! Blev så överraskad när jag skulle kolla in nya inlägg! xD Fast det andra var ju fint, men det dröjde fem sekunder tills jag fattade att denna design är ursnygg!

Svar: Tack!:D
Amanda ~

2014-11-10 @ 15:41:09
Postat av: Niklas

OMG VA FIN MANDIS

Svar: TACK NIKLAS
Amanda ~

2014-11-10 @ 16:15:14
Postat av: Layla Bunnyheart

Jag blev förvånad när jag såg att du hade en ny design den är dock super duper fin!

Svar: Tackar :D
Amanda ~

2014-11-10 @ 16:24:50
Din bloggadress: http://laylabunnyheart.blogg.se
Postat av: Frida Shortcamp

Jättesnygg! Man får en riktig vinterkänsla! :D

Svar: Tack!:D
Amanda ~

2014-11-10 @ 16:53:48
Postat av: Lovisa Underlee

Var är designen ifrån? Den var jätte fin! Om du kodat den själv skulle det vara kul om du delade med dig den :)

Svar: Jag har kodat den själv och vill ha den för mig själv 😊
Amanda ~

2014-11-10 @ 17:12:15
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: Vanessa

Jättefin! :D

2014-11-10 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0