"Once upon a time"

Åh min fina klubb, min min min!

Ni är så himla fina och helt underbara, kan inte beskriva i ord vad ni betyder för mig. Uppskattningen ni visar för det mesta, att höra allt positivt ni har och säga och bara känna kärleken från er. Ni är helt amazing ♥



Jag får många
frågor angående hur man kan gå med i SP och även mycket tjat kring att vi ska kolla ansökningar för att just den personen har ansökt och vill ju ha sitt svar. Så tänkte bara skriva ut detta här.

1, Du kan ansöka till SP genom att gå in på http://shadypearls.weebly.com/ och klicka på fliken "Bli medlem". Ha dock överseende med att din ansökan måste bli godkänd för att du ska skrivas upp på väntlistan och det är inte många som blir godkända. Just nu när jag skriver detta har vi Godkänt 229 stycken men nekat 1135.

2, Vi kommer inte att uppdatera listan eller kolla ansökningar bara för att du tjatar på oss om det. Vi gör det när vi hinner (oftast på kvällarna) och uppdaterar listan när det finns några godkända. Så tjata inte då är risken bara mindre att vi godkänner dig - för vi gillar inte tjat.

Har ni några frågor kring SP så kan ni ställa det här så svarar jag på dem i ett inlägg under veckan. Bättre att ha allt samlat! :D


Postat av: Majs

Åh pandan min ♥ Och pärlorna mina ♥ Älskar er så jävla mycket.

2014-11-25 @ 18:53:21
Din bloggadress: http://majastarside.blogg.se
Postat av: Hilda

Måste man vara en special level för att gå med I SP

2014-11-25 @ 21:57:18
Postat av: Isla cathand

Tycker du är assssssssssssssssssssss COOL❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2014-11-25 @ 22:07:16
Postat av: Allison Winterstorm

Om man redan ansökt en gång, men blivit nekad, är det okej att ansöka igen? Och isåfall med hur stort mellanrum från den förra ansökningen? :)

Svar: Det är helt okej! Vi brukar säga att man ska vänta någon månad men ja man känner nog själv :)
Amanda ~

2014-11-28 @ 03:08:36
Din bloggadress: http://www.ssomagalli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0