Tankar kring dinodalen

Denna typen av inlägg kommer ni nog få läsa på många ställen nu, eftersom att det endast är imorgon med och sedan kommer Dinodalen. 7 spelare har redan fått testa och besöka dalen men vi resterande kan nog inte vänta tills vi får rida in och upptäcka allt nytt.

jag vet inte hur många gånger man tittat på Sneak Peak videon, men det är så himla spännande - precis som när SB kom. Mina förväntningar var djup mysig snö att rida i, men tyvärr verkar det inte bli så. Utan det blir ungefär som snön som landar på jorvik varje vinter. 

När jag tänker på dinodalen tänker jag typ Norrland / högst upp i sveige - massor av snö, varma goa kläder på sig. Varma goa kläder som typ Jon henrik Fjällgren eller som kläderna dem har på sig i filmen Björnbröder. Hur himla mysigt hade inte det varit? Tända en brasa mitt i snön hade också varit väldigt mysigt. 

Jag har väldigt höga förväntningar, dock försöker jag att inte ha det då jag kanske blir besviken. Snö året om, det måste ju komma awesome funktioner som att bygga snögubbar. Tror dock detta kommer läggas till senare isåfall om de ens skulle komma. Vi får väl se!

Vad längtar jag inte till då? Finns det något man inte kan längta till? Ja faktiskt, för min del. Jag orkar verkligen inte behöva bygga upp massa rykten igen. Vi har redan fått göra det så mycket och det är jobbigt. Trots allt är det en del av spelet but still, jobbigt. Man får väl ta och bita i det sura äpplet eller så tvingar jag någon annan att hjälpa mig! :D

Jag är redo, har valt outfit som jag kommer visa er imorgon och jag kommer rida in med Aria som blir level 15 imorgon. Eftersom jag varit så duktig och levlat henne själv när inte Svart hunnit. 


Postat av: Julle

Synd att du inte bloggar på asimsparadise längre :(
Älskade verkligen den familjen.

2014-11-17 @ 14:58:53
Postat av: Reggan

Kan lova vi har normala kläder i norrland ;) Men guuud jag håller med, jag ska nog sova tills dino öppnar! ;)

2014-11-17 @ 16:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0