Årets födelsedagsoutfit

Hittills ser outfiten ut såhär - gissar på att man får lila svansrosett och benlindor imorgon. Vad tycker ni om den? :')


Postat av: Felle

Den var helt ok :)) Dock tycker ja de skulle va snyggast med typ en lila vanlig tröja ( tight ) som de står starstable på! och kanske lila skor! Men den va väl fin!

2014-10-06 @ 18:40:56
Postat av: zoe!

Nja :/ helt okej jag bara HATAR sadeln så jag använder en vit eller en svart xD

2014-10-06 @ 19:18:28
Postat av: Annie

Gillar ej schabreket men vill ha benlindor :3 hoppas sista dagen (onsdag) att man får den tjocka tröjan o ett bar snygga byxor asså det är ju höst inte sommar! =I

2014-10-06 @ 21:18:06
Postat av: Henrik

Jag fattar inte vad ni spelar!? 😵

2014-10-07 @ 14:41:47
Postat av: saga

synd att man inte fick den årliga födelsedags tröjan detta år

2014-10-07 @ 15:27:12
Postat av: Lily Rainstorm

y no gold

2014-10-07 @ 15:37:09
Din bloggadress: http://starstableworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0