Fe och Häxa

Missa inte spökkartan i inlägget under detta inlägg

I gårdagens uppdatering kom som mycket väntat halloween till Spelet. Det kom Äppelhinkar, spöken, spökrace och nya dekorationer och högtidsbutik samt olika smink i skönhetssalongerna, Precis som förra året. För dem som inte spelade för 1 år sedan var detta alldeles nytt och för oss "Gamla" spelare så var detta en upprepning kan man väl säga. 

Ur hinkarna kan man få olika godsaker till hästen samt utrustning som tillhör seten nedan. Dessa Set får man genom att hitta alla spöken som är runt om i hela jorvik. Till detta kan ni även använda min spökkarta som hjälp.  

Även sminket under och grönasminket var nytt för i år.
Direkt när jag fick tränset och sedan fick mer och mer grönrosa saker så visste jag att det var en outfit för mig. Älskar det verkligen och tycker teamet lyckats så bra med både Fe outfiten och Häxoutfiten. Ni som följt min blogg länge minns väl även min Godisdesign som var Grön och Rosa.  Det är en färgkombination jag verkligen älskar. 

På pärlan satt Fe outfiten som en smäck. 

Vad tycker ni om årets halloween?

Postat av: Elisabeth

SUPER BRA! Dessutom sminket är ju nytt (fe och häxsminkena) outfiterna är också super fina!

2014-10-30 @ 14:32:16
Postat av: Stacy

Jätte bra! (:

2014-10-30 @ 15:06:40
Din bloggadress: http://stacyfogwood.blogg.se
Postat av: Alva Haylee

Hej! Jag undrar var man får fe-tränset?:)

2014-10-30 @ 15:15:17
Postat av: elin

Jag tycker att halloween var roligt med tanke på att det var min första, men dock så var spökena kluriga och har hittat 28/29 är en i sgb tror jag som jag inte hittat! :)

2014-10-30 @ 15:23:31
Postat av: addison goldstar

det var väl kul men dom kunde ju ha haft lite annat i år typ roliga uppdrag elr ngt:)!

2014-10-30 @ 15:36:50
Postat av: Claire Masterknight

Vilka snygga outfits! Jag är bara Big Bonnys skelett! XD Eller en pumpas skelett! (Har två masker)

2014-10-30 @ 16:42:34
Postat av: Sandy Dplphinheart

Fick man de tränset igår?
Btw snyggt! 😍❤👌

Svar: Yes, tack!☺️
Amanda ~

2014-10-30 @ 17:04:09
Postat av: Rebecca Darkblanket

När öppnas minecraft servern igen?

2014-10-30 @ 20:37:33
Din bloggadress: http://jorwik.bloggo.nu
Postat av: Mandy Diamondcamp

I vilka stall finns det äpple hinkar? :)

2014-10-31 @ 08:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0