Ally - med brun man :')

Det är sååå kul att redigera, verkligen.

Satt inatt med en tredje bild, en lite svårare. Det var en helt annan vinkel än dem andra. slutresultat: Helt okej. Dock fick Ally brun man, tycker vit är så svårt och få till lika bra och klockan var typ 4 på morgonen, så det fick bli det enklaste. Hade varit finare med vit men äsch.

Vad tycker ni?

Lineart från http://eduscia.deviantart.com

Postat av: Isabelle

Superfin! 😍👌

2014-09-29 @ 13:01:39
Postat av: Wirre Weris Drake

Det är farligt med redigeringar för man fastnar verkligen, i alla fall jag x) och det ser jättebra ut, tycker den blev väldigt söt med brun man och svans :D

2014-09-29 @ 13:23:44
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Elisabeth

ÄLSKAR DEN! så vacker

2014-09-29 @ 14:04:41
Postat av: Dina Queennight

Så fin, nästa gång får du testa med vit man :P

2014-09-29 @ 14:56:05
Din bloggadress: http://starstablefighters.blogg.se
Postat av: Cornelia Starcamp

Jättefin verkligen! Men ska jag vara kritisk så ser bakbenen större ut än frambenen men den är så fin i övrigt så det syns knappt :D

Svar: tänk på att frambenen är i luften :)
Amanda ~

2014-09-29 @ 15:31:14
Postat av: Emma D

Hej! Gåre bara göra det med photoshop?

Svar: nejdå, finns andra program också. :)
Amanda ~

2014-09-29 @ 16:20:47
Postat av: jasmine kittengirl

Super snygg redigering önskade att jag kunde vara lika bra som du på att redigera :D <3

2014-09-29 @ 16:56:16
Din bloggadress: http://Nattstad.se/jasminekittengirl
Postat av: Alisa Goldstone

Hej! Jättefin redigering. Hon blev riktigt söt med brun man! Men en fråga om sims 3: Jag har pose player och har laddat ner poser, t.ex. den där ''Bad Behavior'' Som jag vet att du har. Men Jag kan inte göra en pose med ryttare och häst för när jag trycker på pose player saken så hoppar ryttaren av hästen. Vet du hur man ska göra??

Tack på förhand, Alisa

Svar: Du använder posen när båda är på marken, sedan använder du Moveobjectson och flyttar människan upp på hästens rygg :)
Amanda ~

2014-09-29 @ 17:46:13
Din bloggadress: http://summerdream.bloggo.nu
Postat av: Elvira Dragonstreet

Jätte fin!! Har länge försökt förstå hur folk gör när det redigerar på det sättet men har ännu inte fattat något xD jag börjar i alla fall bli bättre på att måla och skugga haha!

2014-09-29 @ 18:31:29
Din bloggadress: http://elviradragonstreet.blogg.se
Postat av: Ida Lowstreet

Hej, vad redigerar du med? :o

Tack på förhand! ♥

2014-09-29 @ 20:59:18
Postat av: Abbie Diamondnest

Tycker linearten liknar något jag sätt på deviantart, men men.

2014-09-30 @ 00:05:00
Postat av: Fiona Underland

Jag tycker faktiskt om henne med brun man. Jag gillar att du gjorde hennes kropp som en shettis. Så söt. :)

2014-09-30 @ 02:58:43
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Tiffanie

snygg kan vi spela är typ alltid själv

2014-09-30 @ 07:25:34
Postat av: Alisa Goldstone

(Svar på min förra kommentar) Hur kan jag flytta på ryttaren? När jag använder hand verktyget står det bara ''kan inte flyttas'' Hur ska jag göra då?
Tack på förhand, Alisa

Svar: sa ju det, du använder koden Moveobjects on/off så går det :)
Amanda ~

2014-09-30 @ 14:38:17
Din bloggadress: http://summerdream.bloggo.nu
Postat av: Anonym

vad heter pro gramet du an vänder ?

Svar: Photoshop CS6
Amanda ~

2014-11-11 @ 15:25:56
Din bloggadress: http://Sundaughterlinda.blogg.se
Postat av: Anonym

kostar det pengar?, för jag får inte köpa saker som kostar pengar

2014-11-11 @ 16:32:50
Postat av: Anonym

vilka program kan man mer använda om det kostar pengar?

2014-11-11 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0