Från SSO's Facebooksida

Använd aldrig nedladdningsbara verktyg som påstås kunna hacka SSO!

I morse fick Star Stable-gänget en del rapporter om att några spelare kommit in på fel konto när de loggat in i spelet. Vi har också fått många rapporter rörande ett falskt 'hack-verktyg' som släppts och som sägs kunna ge spelare oändligt med Star Coins.

På grånd av dessa rapporter har vi av naturliga skäl tagit ner våra servrar för att kunna undersöka detta närmare. Vi ser mycket allvarligt på problem som dessa och att ta ner servrarna för att göra en fullstäng undersökning var det säkraste vi kunde göra för att bibehålla säkerheten för våra spelares konton.

'Hack-verktyget' är i själva verket en bit mjukvara som skapats för att äventyra säkerheten på dina konton och din dator. Om du har använt ett sådant verktyg så radera det genast och var noga med att byta lösenord direkt för att skydda ditt konto.

Hela Star Stable arbetar så fort de kan med att få kunna få upp servrarna igen så att ni kan spela. Vår kundtjänst finns tillgänglig om ni har några ytterligare frågor.

Tack för ert tålamod, 
Star Stable-gänget


Postat av: brooke greenlee

Hahaha avataren på bilden har en jätte LÅÅÅNG nacke x)

2014-09-29 @ 19:22:02
Postat av: Ebba

Har blivit hackad 2 gånger på grund av bugget....

2014-09-30 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0