Överraskning?

Jag tror bloggen hamnar lite åt sidan idag, vill veta vad denna överraskning är - ska man leta i SSO eller på deras sociala medier?! 

Kommentera gärna om ni vet. 

BRB

Postat av: Mallan

Kan du skriva vad det är för överraskning på den här bloggen när du vet vad det är? xD

2014-09-24 @ 16:59:05
Postat av: Saga Mousepaw

jag tror att det finns på deras sociala medier men jag är inte säker.

2014-09-24 @ 17:50:43
Postat av: Anonym

Det kommer nästa fredag om de :) Om du läser noggrant: Du kan lyssna på "Caroline" och andra helt nya låtar skapade endast för Star Stable-spelare på discot i Fort Pinta från och med nästa fredag, tillsammans med massor av andra grymma överraskningar i vad som verkar bli en superspännande uppdatering!

2014-09-24 @ 18:06:38
Postat av: ´Chloe Svampen darksmith

Faktist ingen aning men man kan alltid kolla alla medier ;)Men föressten,vill du ha en redigering och en bild skapad med FaceQ ?

2014-09-24 @ 18:26:28
Din bloggadress: http://ssochloe.blogg.ser
Postat av: Fiona Underland

Valentina Diamondnight‎ på Star Stables Facebook:
"Bara jag som kan byta server utan lifetime? Har inte kunnat det innan. OM alla andra kan det så är nog det överraskningen!"

Hmm... Jag har ingen koll på det där med att byta server.

2014-09-24 @ 20:25:19
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Valentina Diamondnight

Enligt JA`s facebook sida så skriver dom:
-Håll utkik imorgon!- Under inlägget om låten i fp.
Jag tror nu att kanske att dom kommer till disckot imorgon... ett gåta måste jag säga ! xD Vi får väl se helt enkelt :D

2014-09-25 @ 17:19:34
Postat av: Magdalena Greengirl

Det kanske är detta: http://instagram.com/p/tXcQR-zQIr/ :)

2014-09-25 @ 19:19:53
Din bloggadress: http://thejorvikstars.weebly.com
Postat av: Anonym

Oj skrev fel haha sorry, men vet nt vad överraskningen är :( Jag skrev detta: Det kommer nästa fredag om de :) Om du läser noggrant: Du kan lyssna på "Caroline" och andra helt nya låtar skapade endast för Star Stable-spelare på discot i Fort Pinta från och med nästa fredag, tillsammans med massor av andra grymma överraskningar i vad som verkar bli en superspännande uppdatering!

Sorry menade inget illa och jag skrev som sagt fel.. :) ;)

2014-09-25 @ 19:38:34
Postat av: Madison Skystar

JA la ju ut på ig, en digital version av dem. Liknar inte dom en mer ritad version av starstablenpc's? Jag tror att JA kommer vara på discot idag och sjunga lite för oss ;)

2014-09-26 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0