Server 2 på ingång

Igår upptäcktes det, tror jag, att man kan byta mellan servrar just nu. Det funkar dock icke att byta från air star men tillexemper Server 2 kan byta till Server 1, air star. Dock funkar det endast för Life Time medlemmar enligt support (dock verkar det inte helt stämma?), min käre vän skickade nämnligen in och frågade angående funktionen och fick detta som svar:

"Hej!

Just nu låter vi Lifetime-medlemmar testa serverfunktionen. Om den fungerar felfritt så kommer vi senare öppna upp för alla användare.

Vänliga hälsningar

Sandra - Star Stable Support"

Så det är väl roligt, och det har märkts VÄLDIGT mycket att den är igång för shit vad folk har skrikit ovanligt mycket efter mig idag, många på server 1 är ju vana vid oss "kända" men server 2 har ju aldrig sett oss förut, så ja det har varit lite kaos idag, väldigt kul samtidigt som det varit lite jobbigt ibland. Men äsch det kommer ju lugna sig :')

Vad tycker ni om funktionen? kommer ni byta server? :)


Btw, sp har fått in 27 nya ansökningar sedan klockan 13:00 .. så ja man märker att nytt folk kommit, allt på en gång ;)

Postat av: Wirre Weris Drake

Nope, jag ska jaga dig varje dag så passa dig ;) haha <3

Svar: AHMYYYYYYYGAAAAAD DDD:
Amanda ~

2014-09-16 @ 21:23:18
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Frida Moonwood :)

Bytt och ansökt till SP direkt. (Desperat) c8

2014-09-16 @ 21:28:04
Postat av: Julia Lowland

Bytte nyss! :D

2014-09-16 @ 21:30:47
Din bloggadress: http://julialowlandsso.blogg.se
Postat av: Ingrid Lightningtree

Har bytt till server 1 och funderar på att ansöka till sp men vi får se hur det blir, det är ju så lång kö! Men tycker du är jättebra❤️

2014-09-16 @ 21:32:20
Din bloggadress: http://omegawoods.blogg.se
Postat av: Miranda Greenlund

Jag tycker funktionen är bra och jag bytte till air star servern. Minns du mig? ^-^

2014-09-16 @ 21:35:43
Postat av: Elin Eagledotter

hade varit väldigt roligt att byta till server 1 men trivs på 2:an så vet inte :)

2014-09-16 @ 22:04:31
Din bloggadress: http://avelin.devote.se
Postat av: Grace Appleknight

Jag byte till Air Star igår

2014-09-16 @ 22:33:54
Postat av: Bambi

Det går inte och bytta om man är med i klubb x) Dock har jag fått över en gubbe som inte va LT inte ens sr :)

2014-09-17 @ 11:49:34
Din bloggadress: http://bambideerheart.weebly.com
Postat av: Jennifer Crazyforest

Har du bytt från Air Star? D:

Svar: verkligen inte :)
Amanda ~

2014-09-17 @ 13:01:47
Postat av: Layla Bunnyheart

Bytte igår för eftersom det är mindre aktiva personer vad jag har märkt på server 2.

2014-09-17 @ 14:02:38
Din bloggadress: http://laylabunnyheart.blogg.se
Postat av: anonym

hej! om man bytar server,kommer man kunna myta tillbaka då,hade varit väldigt bra att veta

Svar: Inte som det ser ut nu :)
Amanda ~

2014-09-17 @ 14:46:20
Din bloggadress: http://sastarstable.blogg.se/
Postat av: Elin Bravelake

jag kommer ABSOLUT inte byta server e ju med dig i air star ;) och så de andra ända t.ex kim haha men ända kuul

2014-09-17 @ 16:14:20
Postat av: Vilda Snownight

Haha stackars dig Amanda.xD
Btw tänk om du skulle byta. Alla kommer få typ panik.xD

2014-09-17 @ 16:52:44
Postat av: Elaine Riverforce

Haha, jamen exakt. Är med i en ny klubb där ungefär hälften av alla är från server 2. Det blir ett himla ståhej i chatten så fort någon får syn på någon "känd" och själv är man mest "Jaha, men det är ju bara (t.ex) Nemo"

2014-09-18 @ 15:32:56
Postat av: Anna Westbaker

Jag kommer nog inte byta, jag trivs så bra på Air-Star.

2014-09-19 @ 14:15:17
Din bloggadress: http://annawsso.blog.se
Postat av: lisa eagleside

Tänker aldrig byta, är redan på server 1 som helt klart är den bästa enligt min åsikt :)

2014-09-19 @ 21:29:24
Din bloggadress: http://jorvikstall.bloggo.nu
Postat av: Nellie Starhand

Hej.
Jag undrar om vi skulle kunna träffas någon gång på sso i server 2.
Det skulle vara så häftigt för mig att få se er på riktigt.
Please snälla säg att det går snälla

2014-09-20 @ 21:47:56
Din bloggadress: http://nelliestarhandstarstable.blogg.se
Postat av: Jamie Sharkdotter

Jag bytte server för några dagar sen OCH jag kunde byta tillbaka till server 2 :)

2014-09-21 @ 19:33:24
Postat av: Alexandra Riverhaven

Men ååååå! Nu flytta jag till server ett för att träffa dig och nu så Örebro du på server två :(

Svar: Är inte på server 2 :)
Amanda ~

2014-09-26 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0