Superponnyn Ally

Min ponny måste verkligen vara en superponny, lite bättre än alla andras sådär. Kolla lixom hoppet på bilden under, Rekord i ponnyhopp!! Skämtåsido.

Men sjukt söt var hon i outfiten, tror jag börjar bli ponnykär :'3

Vill ni ha lite bilder från lektionen med Shady pearls? Försöker att inte skriva för mycket om SP då jag inte vill att ni ska tröttna haha, trots allt handlar mitt spelande bara om dem så :')
 

Postat av: Capucine Papapoulos

Min ponny är bättre. :)
Och mer om SP önskas!

Svar: Det är den verkligen inte!!!! :D
Amanda ~

2014-09-09 @ 21:20:40
Din bloggadress: http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Anonym

Jaaa mer om SP 💎

2014-09-10 @ 16:33:46
Postat av: Den hemliga häxan

Bra att du inte skriver om SP,förlåt om det sårar dig,men jag tycker det är mycket roligare när du skriver om,tex,hästarna eller nått!
Bara så du vet ville jag bara vara hemlig så skrev "den hemliga häxan" XD
Men det är Ebba Youngland...

I LOVE YOU!!! <3

2014-09-11 @ 15:47:47
Postat av: Angelika Wolftree (Meja)

Naww! Din ponny är ju absolut sötare än alla andra. Du får den såå söt, oavsätt om alla andra har en likadan, DIN är absolut sötast ;)

2014-09-11 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0