We all need that someone

.. that really understands us and supports us.

Jag har det, jag har SP. Min virutuella familj som alltid finns där för mig, glädjer mig, retas för ett gott skratt OCH alltid lyssnar och ställer upp. Jag älskar dem, och jag säger det så himla ofta till dem. Men det räcker aldrig för min kärlek är oändlig. Visst ibland kan dem även få mig att skrika och skälla på dem, men det kan ju alla. Man behöver nedgångar för att ta sig uppåt. Och tar oss uppåt det gör vi VARJE dag ♥

Jag älskar er, inte bara för att ni är med i SP, utan för att ni GÖR SP och ni är så sjukt underbara. NI verkligen lyssnar, och lär er. Ni tar hand om varandra och allt jag sagt ovanför. För er ska jag kämpa så länge jag kan♥

Postat av: Nellie Mountainstar

Åhh, vad jag längtar tillbaka nu. :( Just nu behöver jag verkligen någon att prata med, jag har det väldigt jobbigt IRL. Min lillasyster har en CP-skada, och det är väldigt jobbigt på flera sätt. Just nu ligger jag i alla fall på plats 44 (om jag minns rätt), jag räknar vilken plats jag är på varje dag! Det var nog något av det sämsta jag gjort i hela mitt liv att vara oaktiv i SP så att jag blev kickad. Saknar alla så mycket! ♥

2014-09-25 @ 19:59:35
Postat av: Emnosv och Snowflingan

Hej! Undrar bara när ni whitelistad på servern och om ni whitelistar alla? Förut stod det att ni whitelistade typ varje vecka:) Vi (Emnosv och Snowflingan) menar absolut inte att tjata men vill bara så gjärna träffa våra gamla vänner (speciellt summer_life och dig) från Kims server<3

2014-09-25 @ 20:22:23
Postat av: Emnosv och Snowflingan

Hej! Undrar bara när ni whitelistad på servern och om ni whitelistar alla? Förut stod det att ni whitelistade typ varje vecka:) Vi (Emnosv och Snowflingan) menar absolut inte att tjata men vill bara så gjärna träffa våra gamla vänner (speciellt summer_life och dig) från Kims server<3

Svar: Hejsan, jag har inte spelat på länge så ni får ta det med LILZ, just nu lägger jag all fokus på SP och SSO :)
Amanda ~

2014-09-25 @ 20:23:47
Postat av: Samantha Nightgarden

Heh, Calle har aldrig sagt att han älskar oss i Rainbow Dragons😂❤️

2014-09-25 @ 20:58:19
Postat av: Fiona Underland

Vi älskar dig med, hjärtat. :)

2014-09-25 @ 22:19:53
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Amanda fän!

Hej! Jag undrar vart du köpt ditt hår? Det är sååå snyggt!!! Hoppas jag får svar! / Stort fään!

2014-09-26 @ 13:45:40
Postat av: Annabelle rainhall

Aaaw manda vi kommer alltid finnas för dig och alla andra medlemmar<3 <3 <3

2014-09-26 @ 18:48:04
Postat av: anonym

vart har du köpt FILT!

2014-09-27 @ 09:32:58
Postat av: Chloe Seacake

Aww, vi älskar dig också Mandz ♥

2014-09-27 @ 17:39:22
Postat av: Emma Waterbard

"Amanda fän" det finns att köpa i gåd tror jag :)

2014-09-28 @ 14:07:22
Din bloggadress: http://waterbard.blogg.se
Postat av: Amanda fän!

Okej! tack så mycket Emma!:)

2014-09-30 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0